Sorry, registratie is beëindigd.

God betrekken in je onderneming... Doe jij dat? Waarschijnlijk zeg je meteen ja, natuurlijk! Of ja… dat wil ik wel. Bij de meeste christenen is dat wel een verlangen van het hart. Maar waar zeg je dan eigenlijk ja tegen? Wat houdt dat in “ God betrekken in je onderneming” en hoever wil of kun je daarin gaan? Daar draait het om tijdens de workshop "God betrekken in je onderneming". Lees hieronder meer!


  • Datum: 10-02-2023 09:00 - 10-02-2023 16:00
  • Locatie Waardhuizen 24, Waardhuizen, Nederland (Kaart)
  • Meer informatie: Kerkgebouw

Prijs: 79

Beschrijving

De wil van God staat in het geweldigste boek dat er is en dat bovendien al heeeel oud is: de bijbel. Een boek vol met wijsheden, opdrachten en beloften. Maar, zoals met veel kennis, moet je het ook nog (kunnen) toepassen. En daar begint het vaak lastiger te worden.

Een van de opdrachten staat bijvoorbeeld in Deuteronomium 28: Als u de geboden van de Heer uw God in acht neemt, naar Zijn stem luistert en nauwgezet volgt… dan zullen al deze zegeningen over u komen… Een van de zaken om een gezegend bedrijf te hebben, betekent dus dat je Zijn stem moet kunnen horen en opvolgen. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar voor ons is dat wel een grote uitdaging geweest. En nog steeds om echt goed te luisteren.

Voor wie?

Als jij daar soms ook moeite mee hebt, of niet goed weet hoe je dan God kunt betrekken in het ondernemerschap. Of heb jij behoefte om meer handvatten te krijgen en meer te weten over Gods wil voor je onderneming. Dan is deze workshop voor jou.

De workshop:

We gaan een hele dag samen met God en andere ondernemers optrekken. We zullen getuigenissen delen, aanbidden, schrijf opdrachten doen. Met elkaar in gesprek gaan, bidden, Gods woord onderzoeken en stil zijn om te luisteren naar Gods plan voor jouw leven. 

Het kan zijn dat je het spannend vind. Dat begrijpen wij. Weet dat we een veilige sfeer creëren, dat we onder het aangezicht zijn van onze hemelse Vader. En dat daar geen veroordeling is. We zijn allemaal op weg met onze eigen gaven en talenten. Voel je van harte welkom. Waar je op dit moment ook staat in je (geloofs) leven.

Wie zijn wij?

Inmiddels is Willemijn, een flink aantal jaren geleden begonnen met God in haar onderneming te betrekken. Haar bedrijf toewijden aan de Heer. Dat bracht uitdagingen met zich mee maar ook hele mooie zegeningen. En nu, na een aantal jaar, kan ze over het geheel zeggen dat ze uitsluitend omhoog is gegaan en niet omlaag. De grootste uitdaging zat in het horen en nauwgezet volgen van Gods stem. Dat is gewoon heel specifiek en vaak heel spannend. En ook die onzekerheid: heb ik het wel goed gehoord?

Ook Karin is een aantal jaar geleden de uitdaging aangegaan om te gaan ondernemen MET GOD. Ook zij is flink beproefd! Wellicht weet je dat ze ook zelfs events gratis had georganiseerd waarbij ze volledig afhankelijk was van giften. Hoe spannend is dat! En zo heeft Karin ook vele voorbeelden waarin God haar uitgedaagd heeft.

Ze hebben elkaar zo’n 3,5 jaar geleden leren kennen. Gewoon een ondernemer (Karin) die op zoek was naar een boekhouder (Willemijn). Al snel bleken ze allebei christen en hadden meteen het nodige gemeen. Praten over God en ondernemen heeft dan ook altijd een belangrijke rol gespeeld in onze communicatie. We hebben ook getuigenissen gedeeld en elkaar bemoedigd en van raad voorzien.

Waarom nu?

Begin 2022 kregen wij het al op ons hart om samen een event/workshop te organiseren  voor christelijke ondernemers en onderneemsters. Het heeft uiteindelijk nog een jaar geduurd (timing is ook al zo’n leuke uitdaging met de Heer), maar nu is het dan zover. Het was toch Zijn plan om ons eerst nog zelf meer lessen te laten ondergaan.

Op 10 februari organiseren wij dus de workshop: ‘God betrekken in je onderneming’ en wij zien jou die dag naar huis gaan met:

  1.  geloof, gebouwd door getuigenissen
  2.  moed en kracht, om aan de slag te gaan
  3.  visie, voor jouw onderneming
  4.  praktische handvatten, om God nog actiever te betrekken in jouw onderneming
  5. het gevoel van herkenning door gesprekken met de andere deelnemers
  6. bijbelteksten waarin beloftes voor jou als ondernemer staan die je er telkens weer bij kunt pakken
  7. tips hoe je je gebedsleven (nieuw) leven in kan blazen en zo dichter bij God kan leven en ondernemen
  8. nieuwe contacten met christelijke ondernemers (wat zeer waardevol is)

Praktische gegevens:

  • Dag:                Vrijdag 10 februari
  • Tijd:                 9.00 – 16.00 uur
  • Aantal:            Maximaal 20 personen
  • Prijs:                 € 79,- exclusief BTW,
  • Inclusief;         lunch, koffie en thee, gezelligheid, inspiratie en onderwijs
  • Locatie:           Waardhuizen 24 (kerkgebouw, op de gezellige zolder)

Er is slechts plaats voor maximaal 20 personen. Vol=vol. Dus stel je zelf (of beter: God) de volgende vraag: Wilt U dat ik meedoe aan deze dag? Dat is gelijk een mooie oefening. God geeft antwoord, wij moeten alleen onze oren en ogen trainen om het te horen en zien.

We ontmoeten je graag en zouden het super mooi vinden als je erbij bent. Alle eer aan Hem!

Liefs van Willemijn en Karin.